اختصاص امتیاز به کارت کیشوندی در زمینه سفر‌های هوایی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با تمرکز بیشتر بر رفاه حال ساکنان کیش، امتیازات خوبی به کارت کیشوندی به ویژه در زمینه استفاده از حمل و نقل هوایی اختصاص خواهد یافت.

رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی با نمایندگان حوزه‌های مختلف گردشگری؛ از تدوین برنامه‌های راهبردی در راستای رونق بخشی به کسب و کار‌ها در این منطقه خبر داد.

وی برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های جذاب، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و برجسته سازی جاذبه‌های کیش برای بازار‌های هدف داخلی و خارجی را از مولفه‌های اصلی رونق بخشی به حوزه گردشگری کیش برشمرد و بر اجرایی شدن محور‌های توسعه صنعت گردشگری کیش تاکید کرد.

رحیم سرهنگی، با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش پروازها، گفت: در مذاکره با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود پروازها؛ عوامل مختلف و تاثیر گذار را پیگیری می‌کنیم.

وی، افزود: دو رویکرد دراز مدت و کوتاه مدت برای افزایش پرواز‌ها در دستور کار قرار گرفته است و حضور شرکت‌های هواپیمایی در کیش و اعطای مشوق به آن‌ها از برنامه‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش است.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: با فعال‌تر شدن و مشارکت بیشتر بخش‌های خدماتی و آژانس‌ها امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی نیز رویکرد متعادل و مثبتی به حمل و نقل حوزه گردشگری کیش داشته باشند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره بر جایگاه کیش به عنوان اکوسیستم کامل گردشگری، گفت: منطقه آزاد کیش دارای ساختار کامل زنجیره صنعت گردشگری است و تمام بخش‌های فعال و اصناف مرتبط با این سند باید استاندارد‌های کیفی خدمات را به بالاترین سطح ممکن ارتقا دهند.

مهدی ادیبان با تاکید بر جلب رضایتمندی مسافران کشور با ارائه خدمات شایسته گردشگری، افزود: اصناف کیش با تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت در راستای رونق بخشی صنعت گردشگری می‌توانند گام‌های موثری در این زمینه بردارند و سازمان منطقه آزاد کیش نیز نقش تعاملی و حمایتی خود را انجام می‌دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11491

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: