حضور اروند در رویداد عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و تولیدهای صادرات محور «ایروان اکسپو»

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، از حضور این منطقه آزاد در نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و تولیدات صادرت محور «ایروان اکسپو» در کشور ارمنستان خبر داد.

 روح‌الله خزایی ضمن اعلام این خبر افزود: رویداد عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادرات محور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مرکز نمایشگاه «ایروان اکسپو» کشور ارمنستان با حضور هفت منطقه آزاد کشور از سوم لغایت پنجم شهریورماه جاری برگزار خواهد شد.

خزایی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند با محوریت ارایه فرصت‌های سرمایه گذاری و معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حیطه تولید در این نمایشگاه، شرکت خواهد کرد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شده، مقرر شد تا بازرگانان و سرمایه‌گذاران ارمنستانی ضمن بازدید از این نمایشگاه، با توانمندی‌های مناطق آزاد و منطقه آزاد اروند آشنا شوند تا پس از انجام مذاکره در راستای مراوده های اقتصادی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اروند به ایشان ارایه شود.

وی افزود: محصول های متناسب با نیاز کشور ارمنستان که منطقه آزاد اروند توان تولید آن را داراست، می‌تواند در این نمایشگاه برای سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار ارمنستانی جذابیت ایجاد کرده و ایشان را نسبت به انتخاب اروند به عنوان مبدا ورود تولیدهای مورد نیاز مجاب کند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: تولیدهای منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری و تولیدات منطقه آزاد اروند بر بستر بروشور و اعلانات مکتوب و مصور به بازدیدکنندگان ارایه خواهد شد.

خزایی در پایان اضافه کرد: امیدواریم که این نمایشگاه بتواند در تامین مواد اولیه کشور ارمنستان از منطقه آزاد اروند و بالعکس، مؤثر واقع شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11841

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: