مدیرعامل منطقه آزاد چابهار با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کرد

امیر مقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گزارشی از عملکرد و فعالیت های یک ساله سازمان را در سفر به زاهدان در هفته دفاع مقدس بیان کرد.

امیر مقدم به همراه جمعی از معاونین و مدیران در سفر به زاهدان و نشست با استاندار بیان کرد: سازمان در ادوار گذشته کارهای زیادی در حوزه های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی انجام‌ داده است که در خور توجه‌ می باشد.

مقدم در این نشست اظهار داشت: با وجود مشکلات و فراز و نشیب‌های سازمان در انتهای سال ۱۴۰۰ و تا پایان نیمه اول ۱۴۰۱، هم اکنون از پروژه های عمرانی تعریف شده، همه پروژه فعال و در حال اجرا است و قابل ذکر است ۵ پروژه به بهره برداری رسیده است که از مهمترین آنها احداث شبکه آب رسانی به روستای تاریخی تیس می باشد که این پروژه جمعیت هدف ۱۵۰۰۰ نفری را در بر می گیرد و مبلغ هزینه شده برای تحقق این امر بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان می باشد.

وی در ادامه‌ گفت: پروژه احداث و بهره برداری از انبار سرپوشیده با بیش از ۸۰ میلیارد تومان هزینه از دیگر طرح های عمرانی منطقه آزاد است.

همچنین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گزارشی از تبدیل منطقه منفصله ریمدان به قطب اقتصادی جدید منطقه آزاد ارایه کرد و بیان داشت: از ۶ هزار هکتار ۲۰۰ هکتار در حال آماده سازی و محدوده آن با دیوارهای بتنی محصور شده است در حوزه ریمدان هم اکنون برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی آب و برق در حد نیاز تامین شده است‌.

مقدم در ادامه دیدار گفت: سازمان خودش را هماهنگ با مجموعه استان می داند و آمادگی دارد برای انجام مسئولیت های اجتماعی در راستای ایفای به آن با هماهنگی دیگر دستگاه های استان اقدام نماید.

وى همچنین از دیگر طرح های انجام شده توسط سازمان در شهر چابهار را هزینه ۸ میلیارد تومان برای سیستم سرمایشی بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار دانست و گفت: سازمان تکلیف خودش را در حوزه مشکلات سلامت در ارتباط با بیمارستان انجام داده و در حال انجام اقدامات دیگری در حوزه سلامت است و در حد مقدورات سازمان خود را متعهد به بهبودی وضعیت بیمارستان و سلامت مردم می داند، و در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری طی سال جاری هم اکنون تفاهم نامه ها و قرار داد های جدیدی برای سرمایه گذاری منعقد و در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گزارشی از شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی ارایه کرد و گفت: فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاران علاقه مند فراهم گردید تا با بسته های سرمایه گذاری آماده ارایه در این نمایشگاه ها آشنا گردند و بعضا منجر به انعقاد تفاهم نامه و قرارداد در رابطه با چند بسته سرمایه گذاری و دیگر زمینه های مورد علاقه برای سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران گردیدند.

در این دیدار محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن استماع گزارش عملکرد سازمان منطقه آزاد چابهار توسط مدیرعامل با قدردانی از تلاش های صورت گرفته‌ توسط سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: در راستای رفاه و تامین توسعه پایدار در استان مسئولیت همه‌ی دستگاه های اجرایی تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات و موانع موجود است و با هم افزایی جهت بهبود توسعه پایدار و ساده سازی رویه های دست و پاگیر تلاش نماییم.

تقویت تعاملات و همکاری ها، کاهش‌ مشکلات شهری، رفاه مردم‌ حاشیه نشین، رفع موانع اداری و تسهیل فعالیتی سرمایه گذاران از جمله نکاتی بود که وی در این نشست بیان داشت.

گفتنی است در این دیدار معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری، عمرانی و زیربنایی و فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جمعی از مدیران سازمان مقدم را همراهی می کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12181

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: