رئیس دادگستری شهرستان ماکو:

سال گذشته، ۱۴۰ زندانی جرائم غیرعمد ماکو به همت خیران آزاد شدند

رئیس دادگستری شهرستان ماکو گفت: در سال ۱۴۰۱، ۱۴۰ زندانی جرائم غیرعمد و دیه با کمک و همت خیران و با خلق حماسه بیاد ماندنی آزاد شدند.

 مجید نیازی در آئین جشن گلریزان شهرستان ماکو که با حضور امام جمعه، فرماندار، معاونین سازمان منطقه آزاد ماکو، دادستان و جمعی از مسئولان و خیران این شهرستان برگزار شد افزود: زندانیانی که با کمک و مساعدت شما خیران ارجمند آزاد می شوند بدون هیچ سوء نیت و غیرعمد زندانی شده و آزادی آنان بر سلامت خانواده هایشان و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند.

نیازی افزود: اگر بخشی از بدهی‌های این زندانیان با کمک خیران تامین شود، در بیشتر موارد شاکیان نیز آماده رضایت دادن هستند که امید می‌رود با کمک خیران محترم زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌هایشان فراهم گردد.

امام جمعه ماکو نیز در این آئین با اشاره به اهمیت انفاق از دیدگاه مکتب اسلام گفت: خداوند متعال در قرآن خطاب به مومنان می‌فرماید که در راه خدا انفاق کنند، با ترک انفاق خود را به هلاکت نیافکنند و نیکی کنند که خداوند نیکوکاران را دوست دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی افزود:‌ کمک مومنانه و خداپسندانه خیران در این ماه ادامه راه امیرالمومنین(ع) است و سیره عملی مکتب ائمه هدی می باشد.

وی اضافه کرد:‌ مردم ماکو  نیز در مهربانی، برادری و نوع‌دوستی زبانزد هستند که این امر مایه افتخار است و باید قدردان همه خیران عزیز باشیم؛ امید می‌رود مجموعه این اقدام‌ها موجب نزول رحمت و عاقبت بخیری همه ما بشود و در این راستا دست نیاز به درگاه احدیت بلند کرده و دعا می‌کنیم که همه زندانیان آزاد شوند.

شایان ذکر است سازمان منطقه آزاد ماکو نیز مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در جشن گلریزان منطقه شامل شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت مساعدت نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10285

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: