بزودی خبر خوبی درباره کامیونت‌های مناطق آزاد می‌دهیم

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: درمورد مینی باس‌های موجود در مناطق آزاد بزودی خبرهای خوبی خواهیم داد تا رضایت مردم فراهم شود.

مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد کشور ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ و مهم در استان هرمزگان به بندرعباس و بندرخمیر سفری داشتم که کارهای خوب و بزرگی در این استان انجام گرفته و حجم پروژه‌های قابل افتتاح نیز چندین برابر سال‌های گذشته است.

وی از کلنگ زنی طرح مسکن ملی در بندرخمیر و نیز یک پروژه مهم ذخیره آب برای مردم خمیر و افتتاح چند پروژه بندری و دریایی و نیز پست برق در بندرعباس در این سفر خبر داد و تصریح کرد: در مورد خودروهایی که از گذشته وارد مناطق آزاد شده بودند نیز همفکری هایی با آقای استاندار داشتیم و بزودی خبرهای خوبی درباره این ۹۴۰ یا ۹۵۰ دستگاه مینی باسی (کامیونت) که وارد منطقه آزاد شده به مردم خواهیم داد تا موجبات رضایت آنها فراهم شود.

به گزارش فارس، سال گذشته چند صد کامیونت به قشم وارد شد اما مستند به سبب نداشتن استانداردهای محیط زیستی از سوی پلیس راهور پلاک گذاری نمی شوند و تا زمانیکه این کامیونت ها صاحب پلاک زرد پلیس راهور(ملی) نشوند نمی‌توانند صاحب کارت سوخت شوند و این مشکل احتمالا در سفر رییس سازمان ملی استاندارد از سوی استاندار و مسؤولان منطقه آزاد قشم مطرح شده است تا مورد تدبیر قرار گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11943

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: