ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی چابهار در آستانه نوروز

مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار از تامین ۲۰۲ چشمه سرویس بهداشتی جدید و با استاندارهای روز با هدف ارتقا زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی برای گردشگران نوروزی خبر داد.

اقبال صادقی با اشاره به آغاز اقداماتی جهت آمادگی این منطقه آزاد برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: در نخستین اقدام برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی، ۹۴ چشمه سرویس بهداشتی جدید با امکانات به روز در ۸ نقطه، جانمایی شده که تا پیش از پایان سال قابل بهره‌برداری می‌شود.

صادقی ادامه داد: این چشمه‌ها در مبادی ورودی شمالی و جنوبی، محدوده مجتمع‌های تجاری، پارک لیپار و محور مواصلاتی باغات گرمسیری چیکو و نارگیل جانمایی شده و در حال نصب است.

به گفته وی، ۱۸ چشمه پرتابل نیز با هدف افزایش رفاهیات گردشگران و شهروندان در نقاط ساحلی در حال نصب است.

رییس کارگروه خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار، همچنین از نصب ۴۰ دوش در محدوده مجتمع‌های تجاری و محل شناگاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد در محدوده مجتمع‌های تجاری، ۲۰ مورد ویژه آقایان و ۱۰ مورد ویژه بانوان در محل شناگاه در حال نصب است.

صادقی با اشاره به ۹۵ چشمه سرویس بهداشتی موجود که ۴۰ مورد آن در حال بازسازی است، عنوان کرد: یکی از مشکلات در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی، عدم اتصال این سرویس‌ها به شبکه آب و فاضلاب است که باعث می‌شود تامین آب مورد نیاز و تخلیه فاضلاب در ایام نوروز و به دلیل افزایش ظرفیت مصرف، با کندی صورت گیرد که در تلاش برای رفع این نقایص هستیم.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9944

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: