با حضور رحیم سرهنگی در دبیرخانه توسعه پایدار کیش و هندورابی :

تدوین طرح مرجان طرحی برای رونق کسب و کار و گردشگری و توسعه پایدار جزیره کیش

نخستین جلسه دبیرخانه توسعه پایدار کیش و هندورابی با هدف تدوین “طرح مرجان” به عنوان برنامه ای جامع برای توسعه مشارکت های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش در مسیر توسعه پایدار برگزار شد.

این جلسه با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی ادیبان سرپرست معاونت گردشگری و نمایندگان جوامع تخصصی، چهارشنبه ۱۸ مرداد در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش با بررسی موضوعاتی همچون “افزایش پروازها و ترغیب سفر گردشگران به جزیره کیش، رونق بخشی کسب و کارها، برگزاری رویدادهای سالانه، تبدیل جزیره به قطب صنایع خلاق و …” برگزار شد.

ادامه این گزارش می افزاید: اعضاء شرکت کنندگان در این نشست با ارائه تجربیات و دستاوردهای کسب شده، علاوه بر تایید پیشنهادات، ظرفیت های ارزشمند خود را برای تقویت و رفع موانع موجود در مسیر پیشرفت جزیره کیش به کار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است: طرح مرجان، مجموعه ای از اقدامات هدفمند و نوآورانه در راستای بهره وری از ظرفیت های بخش خصوصی و سازمان نقش تاثیر گذاری در تسهیل و تسریع فرآیند سرمایه گذاری و‌ پیشرفت جزیره کیش خواهند داشت.

بنابراین گزارش ماموریت اصلی طرح مرجان ایجاد چشم انداز مشترک، ریل گذاری مسیر توسعه پایدار کیش و جذب حداکثری مشارکت ذینفعان است.

چشم اندازی که همه ذینفعان با علاقمندی بیشتر در مسیر تحقق آن گام های موثری خواهند برداشت که با ایجاد کنسرسیوم های تخصصی و سرمایه گذاری، موجبات پیشرفت پایدار جزیره، خلق ارزش و تولید ثروت پایدار برای جزیره و رفاه بیشتر کیشوندان را دنبال خواهد داشت.

گفتنی است در گام نخست ضمن فراهم کردن ظرفیت مشارکت و همکاری همه علاقمندان؛ جلسات تخصصی هم اندیشی با موضوعات دارای اهمیت در جزیره کیش برگزار می شود و علاقمندان می توانند با ارائه ظرفیت های دانشی، فرهنگی و اقتصادی در تدوین این طرح نقش آفرینی کنند و به زودی شیوه مشارکت و همکاری به اطلاع عموم علاقمندان خواهد رسید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11645

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: