دکتر رحیم سرهنگی مدیر عامل منطقه آزاد کیش شد

پس از ماه ها کشمکش و نابسامانی در منطقه آزاد کیش ، دکتر رحیم سرهنگی جوان پویا و تحصیل کرده دانشگاه صنعتی شریف به کرسی مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد کیش نشست.

دکتر رحیم سرهنگی از سال ۱۳۹۶ تاکنون مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است. وی به مدت سه سال به ریاست مؤسسه کار و تأمین اجتماعی منصوب شده است.

رحیم سرهنگی دانش آموخته مدیریت از دانشگاه صنعتی شریف است و سوابق ارزنده‌ای چون مدرس دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف، مدیر آموزش، برنامه و توسعه بانک قرض الحسنه رسالت، مدیر پروژه‌های پژوهشی پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگر برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

از طرف تیم اف زد نیوز ضمن تبریک به شما و مردم کیش جهت انتخاب شایشته شما به عنوان مدیر منطقه آزاد کیش، باید بگوییم این عنوان و مسئولیت بزرگی است که به عهده گرفتید و اطمینان داریم که با تجربه، استعداد و پشتکار خود، توانایی های لازم را برای انجام این وظیفه بزرگ دارید.

امید داریم شما به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد کیش با داشتن دیدگاهی استراتژیک و علمی ، بتوانید برنامه ها و سیاست های مناسب را برای رسیدن به اهداف اقتصادی و اجتماعی مختلف در این منطقه آسیب دیده از ضعف های مدیریتی تعیین کنید و با کمک تیم فعال و متخصص خود، به دستاوردهای قابل توجهی دست یابید و نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت نگین خلیج فارس داشته باشید ،

مسئولیتی که به عهده گرفتید، نیازمند تصمیمات جدید و خلاقانه است. با بررسی دقیق و شناخت عمیق از موارد مختلف و با تکیه بر دانش خود، می‌توانید اقدامات موثر و عملی را به عمل آورید و نقش مهم خود را در رشد و توسعه منطقه آزاد کیش ایفا کنید.

امیدواریم در این مسیر پر از چالش‌، با پشتکار و تلاش مستمر خود، بتوانید اهداف سودمند برای کیشوندان را به انجام برسانید و در راستای خدمت به مردم و توسعه کشور پیشرو باشید.

باز هم به شما تبریک می‌گوییم و آرزومند موفقیت و پیشرفت روز افزون شما در مدیریت منطقه آزاد کیش هستیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10878

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: