به منظور بررسی و رفع مشكلات ارزي و رفع تعهدارزي واحدهای تولیدی؛

کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

جلسه کارگروه ارتقاء سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز کارگروه ارتقای سلامت اداری به منظور بررسی و رفع مشکلات ارزی و رفع تعهد ارزی واحدهای تولیدی با حضور علی مؤیدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در این جلسه با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو در آینده جزو مناطق توسعه یافته و تاثیرگذار در اقتصاد کشور خواهد بود گفت:‌ توفیقات نسبی در جهت رونق بخشیدن به این منطقه مشاهده می شود.

علی مؤیدی خرم‌آبادی افزود:‌ این جلسه با دلسوزی و بصورت هدفمند با حضور شما فعالان اقتصادی و با دعوت و پیگیری مکرر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد و امیدواری بتوانیم با در نظر گرفتن همه ابعاد،  گره های کور فعالیت های اقتصادی  را باز کنیم.

مؤیدی خرم‌آبادی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی و تحقق  افزایش تولید و کاهش تورم نیاز به همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران هستیم اضافه کرد: بنده به عنوان نماینده شما تولیدکنندگان به طور جد از طریق ریاست جمهوری پیگیر رفع مشکلاتتان خواهم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو آخرین منطقه آزاد از نسل دوم بود که تاسیس شد و امروز در حال توسعه و رسیدن به پویایی و بالندگی است افزود: برای بهره مندی شهروندان و فعالان اقتصادی از مزایای مناطق آزاد، سازمان منطقه آزاد ماکو اقدام به فنس کشی و ایجاد حصار پیرامون این منطقه نموده است که درمراحل پایانی قرار دارد.

حسین گروسی با بیان اینکه این اقدام در جذب کامل سهمیه کالای مسافر در این منطقه اثر مطلوب خواهد داشت اضافه کرد: حذف ارز نیمایی به ضرر تولیدکننده و در تضاد با حمایت از تولید است.

در این جلسه شهرام موسوی مدیر توسعه صادرات و امور گمرکی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پرهام فر معاون پیش گیری از قاچاق کالا نیز به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی مطرح  رسیدگی کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10881

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: