در سومین جلسه شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد؛

مدیریت سرمایه‌های انسانی یک کار مشارکتی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سومین جلسه شورای اداری این سازمان در سال ۱۴۰۲ گفت: مشارکت در مدیریت سرمایه‌های انسانی یک سازمان، جزو اصول منابع انسانی است.

 عادل پیغامی در سومین جلسه شورای اداری این سازمان که با دستور کار بررسی مدیریت منابع انسانی باهدف توانمندسازی این نیروها و ارتقا جایگاه سازمانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت یک کار علمی و حرفه‌ای است که نیازمند جدیت، رعایت ضوابط و مشارکت برای دستیابی به پیشرفت است.
پیغامی ادامه داد: هر مدیریت با آگاهی از نیازهای نیروهای تحت پوشش از اصول بهداشتی تا عوامل انگیزشی، می‌تواند در بهتر ساختن روابط سازمانی و نیروهای انسانی مشارکت داشته باشد.
وی، بر عدالت محوری بر اساس صلاحیت‌های حرفه‌ای تأکید کرد و افزود: با خلق فرصت‌های جدید درآمدزایی، اصول بهداشت روان کارمندان تأمین می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خواستار تعامل جمعی برای ساخت یک سازمان حرفه‌ای باهدف توسعه جزیره شد و گفت: در این مسیر، همه بخش‌های مدیریتی باهم برابر و مسئول هستند.
در این جلسه، کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه گزارشی از فعالیت مدیریت منابع انسانی و کارکردهای آن، چالش‌های نظام جذب، پرورش و ماندگاری نیروهای انسانی را با همکاری سایر مدیران موردبررسی قرار داد و خواستار همکاری بین بخشی برای کمک به ارتقا جایگاه سازمانی شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10860

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: