دومین جشنواره قرآنی مهاجر در منطقه آزاد اروند برگزار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا؛ دومین جشنواره قرآنی مهاجر در منطقه آزاد اروند با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی ضمن تبریک عید بزرگ مبعث، اظهار داشت: دومین جشنواره قرآنی مهاجر با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده ویژه بانوان و آقایان سراسر کشور؛ در منطقه آزاد اروند از ۲۷ لغایت ۲۹ بهمن ماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین فریحی با اشاره به اینکه پس از دو روز رقابت امروز مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این جشنواره شرکت کنندگان به دو روش شفاهی و کتبی در رشته های حفظ یک، سه، پنج، دَه، بیست جزء و کل قرآن کریم و همچنین قرائت تحقیق و ترتیل و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی، خاطرنشان کرد: جهت مسابقه کتبی ویژه خواهران، سوره مریم و برادران سوره لقمان در نظر گرفته شده بود و شرکت کنندگان سنین زیر ۱۷ سال در رشته های اذان و حفظ یک و سه جزء از قرآن کریم با یکدیگر به  رقابت پرداختند و در سنین بالای ۱۷ سال نیز رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، اذان و قرائت تحقیق و ترتیل برگزار شد.

گفتنی است آئین اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد «حاج قاسم مقدمی» و «محمد هادی صلح جو» از مجریان توانمند سیمای قرآن همزمان با عید بزرگ مبعث از ساعت ۱۶ در محل سالن سینما گلستان واقع در «چهار باغ بریم» باشگاه گلستان شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9833

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: